Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Tutkimus yökerhon kohderymästä : Night Club Fiona Oy:n mainonta ja markkinointi sosiaalisessa mediassa

Kullberg, Lasse (2014)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
kullberg_lasse.pdf (525.3Kt)
Lataukset: 


Kullberg, Lasse
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201404244767
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Oulussa sijaitsevan yökerhon kohderyhmään kuuluvien asiakkaiden käyttäytymistä mainonnan ja markkinoinnin suhteen, sosiaalisessa mediassa. Yökerhon mainonnassa oli otettava huomioon osittain hankalakin alkoholilainsäädäntö. Tutkimustuloksissa saatiin selville, että suurin osa yökerhon asiakasryhmistä oli 18-20 –vuotiaita, joiden eniten käyttämä sosiaalisen median kanava oli Facebook sekä ystävien välityksellä saatu informaatio. Tärkeimmäksi yökerhon valintaperusteiksi nousivat yökerhon tarjoukset sekä musiikki. Näitä tutkimustulosten osa-alueita käyttämällä saatiin valikoitua sopivin sosiaalisen median kanava, ja sopivin tapa mainostukseen ja markkinointiin.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste