Education Group Zrinski: Brand Development
Lindell, Robert (2014)
Lindell, Robert
Yrkeshögskolan Novia
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201404244802
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201404244802
Tiivistelmä
Branding ymmärtäminen, miten se toimii ja miksi se on tärkeä. Brändäys on yksi tehokkaimmista välineistä tänään ja se mahdollistaa markkinoiden muutosta. Pesoonallisuus, ainutlaatuisuus, luotettavuus ja uskollisuus ovat tärkeitä ominaisuuksia menestyvälle brändille. Yhdistyvän viesti takaa brändille kilpailetu ja luo ainutlaatuinen kokemus asiakkaalle.
Education Group Zrinski on yksityinen organisaatio, joka keskittyy koulutustaan yrittäjyyteen. He kouluttavat opiskelijoita, oppilaita ja aikuisia innovatiivisillä ja luovilla lähestymistavoilla eri projekteissa, tehtävissä ja liiketoiminta mahdollisuuksilla. Organisaatio muodostuu neljästä opistoista: Innovation and Development Center Zrinski, University College Nikola Subic Zrinski, Open University Petar Zrinski and Private Grammar School ja Economic School Katarina Zrinski.
Päätavoitteena on parantaa brändin läsnäolo, varmistaa yhdenmukainen viesti ja luoda ainutlaatuinen kokemus asiakkaille. Projekti koostuu laajasta teoriasta, tutkimuksesta ja brändin suunnittelusta. Teoria sisältää brändin kehittämisen, brändin perusasiat, brändin identiteetti ja ihanteita, brandäys menetelmiä ja brändin strategiaa. Tutkimus sisältää nykyisen strategian analyysi, brändi-identiteetti analyysi, henkilökohtaisia haastatteluja, markkinointitutkimuksia ja verstas. Identiteettin suunnittelu sisältää värin, kuvien ja typografian soveltaminen, logon suunnittelu, kosketuspisteiden soveltaminen, käyntikorttien kehittämisen ja sociaalisen median sunniittelu.
Lopputuote on uusi brändi-identiteetti sisältäen identiteettiprofiili (väri, typografia, kuvakieli, ja logon käyttö) ja uutta materiaalia kuten verkkosivujen suunnittelu, käyntikortteja, julisteita, persoonallisuus kortit, esite ja sosiaalisen median suunnittelu.
Education Group Zrinski on yksityinen organisaatio, joka keskittyy koulutustaan yrittäjyyteen. He kouluttavat opiskelijoita, oppilaita ja aikuisia innovatiivisillä ja luovilla lähestymistavoilla eri projekteissa, tehtävissä ja liiketoiminta mahdollisuuksilla. Organisaatio muodostuu neljästä opistoista: Innovation and Development Center Zrinski, University College Nikola Subic Zrinski, Open University Petar Zrinski and Private Grammar School ja Economic School Katarina Zrinski.
Päätavoitteena on parantaa brändin läsnäolo, varmistaa yhdenmukainen viesti ja luoda ainutlaatuinen kokemus asiakkaille. Projekti koostuu laajasta teoriasta, tutkimuksesta ja brändin suunnittelusta. Teoria sisältää brändin kehittämisen, brändin perusasiat, brändin identiteetti ja ihanteita, brandäys menetelmiä ja brändin strategiaa. Tutkimus sisältää nykyisen strategian analyysi, brändi-identiteetti analyysi, henkilökohtaisia haastatteluja, markkinointitutkimuksia ja verstas. Identiteettin suunnittelu sisältää värin, kuvien ja typografian soveltaminen, logon suunnittelu, kosketuspisteiden soveltaminen, käyntikorttien kehittämisen ja sociaalisen median sunniittelu.
Lopputuote on uusi brändi-identiteetti sisältäen identiteettiprofiili (väri, typografia, kuvakieli, ja logon käyttö) ja uutta materiaalia kuten verkkosivujen suunnittelu, käyntikortteja, julisteita, persoonallisuus kortit, esite ja sosiaalisen median suunnittelu.