Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Aloittavan yrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa : Case: Illegal Alien Studios

Kaipainen, Johanna (2014)

 
Avaa tiedosto
Kaipainen_Johanna.pdf (996.5Kt)
Lataukset: 


Kaipainen, Johanna
Tampereen ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405065949
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on markkinointi sosiaalisessa mediassa pienyrityksen näkökulmasta. Opinnäytetyössä tehdään toimiva markkinointiympäristö toimeksiantavalle yritykselle. Toimeksiantaja yritys on Tamperelainen start-up -yritys Illegal Alien Studios. Yritys toimii pääsääntöisesti mobiilipeliyrityksenä, mutta tekee myös asiakaslähtöistä sovelluskehitystä. Yrityksessä työntekijöinä toimii neljä opiskelijaa, joilla on koulutuspohjaa niin ohjelmistotuotannon, käyttöliittymätutkimuksen, graafisen tuotannon sekä tietokantojen opeista.

Opinnäytetyön tavoitteena on saada yritykselle näkyvyyttä sekä luoda yrityksen ympärille yhteisöllisyyttä sosiaalisen median kautta. Tavoitteena on myös kartoittaa sosiaalisen median mahdollisuuksia ja haasteita. Opinnäytetyön tarkoituksena on etsiä parhaimmat yritykselle soveltuvat sosiaalisen median palvelut ja rakentaa näistä eheä kokonaisuus, jota yritys alkaa toiminnassaan käyttää. Tarkoituksena on myös antaa muille pienyritykselle tietoa sosiaalisen median palveluista ja mahdollisuuksista.

Sosiaalisen median palveluista hyödyllisimmiksi todettiin Facebook, Twitter ja WordPressin kautta toteutettu yritysblogi. Näiden palveluiden avulla yritys saa vahvan pohjan, josta ponnistaa mukaan sosiaaliseen mediaan. Muita sosiaalisen median palveluita ei oteta mukaan, sillä vasta aikaisemmin mainitut palvelut hallitessaan, yrityksen on huomattavasti helpompi laajentua myös muiden palveluiden käyttäjiksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste