Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tulevaisuuden pankkiasiointi : Case Verkkoneuvottelu käyttöön Länsi-Suomen Osuuspankissa

Nummelin, Niina (2014)

 
Avaa tiedosto
Nummelin_Niina.pdf (965.1Kt)
Lataukset: 


Nummelin, Niina
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405055903
Tiivistelmä
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä tuotettiin kaksi valmista kyselylomakepohjaa Case-yrityksen Länsi-Suomen Osuuspankin käyttöön. Lomakkeilla on tarkoitus saada kerättyä palautetta uuden sähköisen palvelun käytöstä. Länsi-Suomen Osuuspankkiin on otettu OP-Pohjola-ryhmän tarjoama verkkoneuvottelupalvelu käyttöön vuoden 2012 alussa. Lomakkeet toteutettiin niille pankin toimihenkilöille ja asiakkaille, jotka käyttävät verkkoneuvottelupalvelua pankki- ja vakuutusasioiden hoitamiseen.

Verkkoneuvottelupalvelun tutkiminen ja kehittäminen on ajankohtaista pankille, sillä palvelu on uusi koko OP-Pohjola -ryhmässä. Sähköiset palvelut lisääntyvät ajan kuluessa ja pankin tulee pysyä muutoksessa mukana. Lomakkeet toteutettiin tulevaisuutta varten, jotta pankki pystyy keräämään tietoa verkkoneuvottelupalvelusta, kun sitä aletaan käyttää aktiivisemmin. Lomakkeiden avulla on tarkoitus kerätä tietoa verkkoneuvottelun kulusta ja sen käytön sujuvuudesta. Vastausten avulla pystytään kontrolloimaan hyödyt ja poimimaan mahdolliset ongelmakohdat ja näin kehittämään palvelua ylivertaista asiakaspalvelua vastaavaksi.

Työn teoriaosuudessa käsiteltiin aluksi hieman toimeksiantajaa ja sen toimenkuvaa. Lisäksi käytiin läpi verkkoneuvotteluun liittyviä viestintämenetelmiä, sähköistä asiointi ja sen vaatimia säännöksiä. Työssä käsiteltiin myös tarkemmin mitä verkkoneuvottelulla tarkoitetaan, miten se tapahtuu ja mitä verkkoneuvottelun suorittamiseen vaaditaan.

Työn tuotoksena on muodostettu kaksi valmista kyselylomakepohjaa sekä niihin kuuluvat saatesähköpostit, joilla pankki kerää tietoa verkkoneuvottelupalvelusta. Lomakkeet toteutettiin pankin omaan sähköiseen Digium – palautejärjestelmään, jotta niitä on helppo käyttää ja analysoida pitkälläkin aikavälillä. Digium – järjestelmä helpottaa vastauksien analysointia ja ohjelman avulla pystytään poimimaan tuloksia halutun mukaisesti. Lomakkeet toteutettiin pankin toiveiden mukaisesti ja niistä tehtiin mahdollisimman kattavat sekä asiakkaille että toimihenkilöille. Lomakkeen lopussa on myös vapaamuotoinen palautekenttä, johon vastaajalla on mahdollisuus antaa vapaata palautetta käydystä verkkoneuvottelusta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste