Asiakaskokemuksen strategia ja mittaaminen
Mäkelä, Hannes (2022)
Mäkelä, Hannes
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202204205459
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202204205459
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä avaan tarkemmin teoriaa asiakaskokemuksen strategiaan sekä mittaamiseen liittyen. Näiden teemojen selventäminen ja avaaminen on tärkeää yrityksissä kuten Ignis Oy, missä asiakaskokemus on työn tärkeimpiä mittareita.
Työssäni käyn läpi yrityksen Ignis Oy asiakaskokemuksen strategiaa ja mittaamista sekä haastattelen kahta yrityksen työntekijää siitä miten asiakaskokemuksen mittaaminen toteutuu heidän rooleissaan Ignis Oy:ssä.
Opinnäytetyöni tavoitteena on tuoda esille kehityskohtia teorian avulla, joita voidaan viedä Ignis Oy:n nykyisiin toimintatapoihin. Tämän pohjalta tuon yrityksen johdolle esiin kehityskohtia, joilla voidaan parantaa asiakaskokemuksen strategiaa että mittaamista.
Työssäni käyn läpi yrityksen Ignis Oy asiakaskokemuksen strategiaa ja mittaamista sekä haastattelen kahta yrityksen työntekijää siitä miten asiakaskokemuksen mittaaminen toteutuu heidän rooleissaan Ignis Oy:ssä.
Opinnäytetyöni tavoitteena on tuoda esille kehityskohtia teorian avulla, joita voidaan viedä Ignis Oy:n nykyisiin toimintatapoihin. Tämän pohjalta tuon yrityksen johdolle esiin kehityskohtia, joilla voidaan parantaa asiakaskokemuksen strategiaa että mittaamista.