Kestävän kuluttamisen vaikutukset tulevaisuuden kuluttajakulttuuriin tietoteknisessä maailmassa
Kantola, Aleksi (2022)
Kantola, Aleksi
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202204245823
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202204245823
Tiivistelmä
Kestävä kuluttaminen tulee olemaan yhtä enemmän keskeinen aihe kuluttajaympäristössä, ja siten on tärkeää ottaa huomioon pienetkin asiat, jotka mahdolliset kuluttajat voivat ottaa huomioon.
Tässä opinnäytetyössä käsitellään kestävän kuluttamisen näkökulmaa teknologisessa ympäristössä ja siihen liittyviä vaikuttajia, jotka vaikuttavat kuluttajien ostopäätökseen.
Opinnäytetyön tarkoituksena on saada kattava kuva siitä, miten kestävä kulutus tulee vaikuttamaan tulevaisuudessa ja siitä, mihin kannattaa yrityksenä panostaa positiivisen mielikuvan aikaansaamiseksi ja siitä, mitä yrityksenä kannattaa välttää, ettei joudu viherpesijän maineeseen.
Opinnäytetyön kirjoittaminen alkoi vuoden 2022 alussa, ja siinä on käytetty lähteitä kirjoista, kolumneista ja artikkeleista.
Tässä opinnäytetyössä käsitellään kestävän kuluttamisen näkökulmaa teknologisessa ympäristössä ja siihen liittyviä vaikuttajia, jotka vaikuttavat kuluttajien ostopäätökseen.
Opinnäytetyön tarkoituksena on saada kattava kuva siitä, miten kestävä kulutus tulee vaikuttamaan tulevaisuudessa ja siitä, mihin kannattaa yrityksenä panostaa positiivisen mielikuvan aikaansaamiseksi ja siitä, mitä yrityksenä kannattaa välttää, ettei joudu viherpesijän maineeseen.
Opinnäytetyön kirjoittaminen alkoi vuoden 2022 alussa, ja siinä on käytetty lähteitä kirjoista, kolumneista ja artikkeleista.