S-Pankkipäivien kehittämissuunnitelma
Välimäki, Sofia (2022)
Välimäki, Sofia
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202204296499
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202204296499
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä on tutkittu Etelä-Pohjanmaan Osuuskaupan kiertävän S-Pankkineuvojan palvelupäivien eli S-Pankkipäivien nykytilannetta ja toimipisteissä
työskentelevien Sale- ja marketpäälliköiden odotuksia tulevaisuudelle näistä päivistä.
Opinnäytetyössä käsitellään asiakaskokemusta, asiakaslähtöisyyttä, asiakasarvoa ja myös
itsensä johtamista, mikä on erittäin tärkeää jokaiselle kiertävälle S-Pankkineuvojalle ja
miksei myyjällekin. Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena kyselytutkimuksena, ja tutkimuksessa etsittiin vastauksia siihen, miten kiertäviä S-Pankkineuvojapäiviä voitaisiin kehittää ja miten näillä päivillä asiakaskokemusta voitaisiin parantaa. Lopussa esitellään tutkimuksen ratkaisuksi kehittämissuunnitelma Eepeen kiertävän S-Pankkineuvojan palvelupäivien kehittämiseksi.
työskentelevien Sale- ja marketpäälliköiden odotuksia tulevaisuudelle näistä päivistä.
Opinnäytetyössä käsitellään asiakaskokemusta, asiakaslähtöisyyttä, asiakasarvoa ja myös
itsensä johtamista, mikä on erittäin tärkeää jokaiselle kiertävälle S-Pankkineuvojalle ja
miksei myyjällekin. Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena kyselytutkimuksena, ja tutkimuksessa etsittiin vastauksia siihen, miten kiertäviä S-Pankkineuvojapäiviä voitaisiin kehittää ja miten näillä päivillä asiakaskokemusta voitaisiin parantaa. Lopussa esitellään tutkimuksen ratkaisuksi kehittämissuunnitelma Eepeen kiertävän S-Pankkineuvojan palvelupäivien kehittämiseksi.