Markkinointisuunnitelma case Photography By Markus Helminen
Helminen, Markus (2022)
Helminen, Markus
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205057529
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205057529
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on päivittää asiakasyrityksen olemassa oleva markkinointisuunnitelma ja samalla uusia asiakasyrityksen markkinointimateriaalien visuaalinen ilme, etenkin logon, käyntikortin ja yhteneväisen värimaailman suhteen. Tarkoituksena on luoda myös pienen budjetin kanavakohtainen suunnitelma asiakasyritykselle, jota on mahdollista noudattaa myös osa-aikaisena yrittäjänä.
Toimeksiantajana toimii Photography by Markus Helminen, joka on opinnäytetyön tekijän toiminimi. Asiakasyrityksen päätoimialue on Satakunta, mutta lisäksi myös Länsi-Suomi asiakkaiden kysynnän mukaan. Pääasiallisena palveluna on valokuvaus ja lisäksi toissijaisena palveluna on videotuotanto.
Markkinointisuunnitelmasta on rajattu lehtimainonta pois ja muu vastaavanlainen mainonta, koska niiden toteuttaminen pienellä budjetilla ei ole mahdollista.
Opinnäytetyön toiminnallisena osuutena valmistui markkinointisuunnitelma, jota asiakasyrityksen on helppo noudattaa ja tarpeen mukaan päivittää tulevaisuudessa.
Toimeksiantajana toimii Photography by Markus Helminen, joka on opinnäytetyön tekijän toiminimi. Asiakasyrityksen päätoimialue on Satakunta, mutta lisäksi myös Länsi-Suomi asiakkaiden kysynnän mukaan. Pääasiallisena palveluna on valokuvaus ja lisäksi toissijaisena palveluna on videotuotanto.
Markkinointisuunnitelmasta on rajattu lehtimainonta pois ja muu vastaavanlainen mainonta, koska niiden toteuttaminen pienellä budjetilla ei ole mahdollista.
Opinnäytetyön toiminnallisena osuutena valmistui markkinointisuunnitelma, jota asiakasyrityksen on helppo noudattaa ja tarpeen mukaan päivittää tulevaisuudessa.