Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Onnistuneen liikemerkin kriteereitä : Esimerkkinä DataSeppä tmi

Pajukangas, Vuokko (2014)

 
Avaa tiedosto
pajukangas_vuokko.pdf (822.2Kt)
Lataukset: 


Pajukangas, Vuokko
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405137593
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tehtävänä oli luoda DataSepälle liikemerkki onnistuneen liikemerkin kriteerien mukaisesti. DataSeppä on varsin uusi yritys, joka tarjoaa asiakkailleen järjestelmien ylläpitoa ja ohjelmistokehitystä.

Käytännön osuudessa DataSepälle suunniteltiin liikemerkki, käyntikortti, esite sekä muuta materiaalia. Tavoitteena oli suunnitella yksinkertainen ja yrityksen toimialaan sopiva liikemerkki. Teoriaosuudessa käsitellään liikemerkin historiaa, taustatutkimusta ja brändiä sekä yleisesti hyvän liikemerkin ominaisuuksia. Liikemerkin visuaalisen suunnittelun puolelta käsitellään värivalintoja, muotoja, liikkeen merkitystä, symboliikkaa ja tunnuksia sekä liikemerkin sommittelua ja graafisia ohjeita. Yksi näkökulma on myös kultaisen leikkauksen käyttäminen liikemerkin suunnittelussa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste