Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tietämyskanta käyttötuen apuna

Hellman, Janne (2014)

Avaa tiedosto
Hellman_Janne.pdf (1.144Mt)
Lataukset: 


Hellman, Janne
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405158022
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää Ab HUR Oy:lle sen tarpeiden mukainen tietämyksenhallintaratkaisu. Opinnäytetyön teoriaosuus kuvaa tietämyksen ja käyttötuen merkitystä yritystoiminnalle. Käytännön osuus kuvaa tietämyskantaohjelmiston valintaa ja käyttöönottoa kohdeyrityksessä.

Tietämyskantaohjelmisto on tarkoitettu käytettäväksi yrityksen sisäiseksi tueksi parantamaan asiakaspalvelua. Markkinoilla on maksullisia ja maksuttomia tuotteita. Tietämyskantaohjelmistot saattavat poiketa toisistaan muun muassa ominaisuuksien määrän perusteella. Tietämyskantaohjelmiston valitseminen on tärkeä päätös. Ohjelmiston on palveltava kaikkia sen käyttäjiä tehokkaasti ja vaivattomasti.

Työn tuloksena otettiin käyttöön järjestelmä sekä arvioitiin järjestelmän vaikutuksia lyhyellä aikavälillä käyttöönoton jälkeen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste