Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Liedon Säästöpankin uusi strategia ja sen tutkiminen asiakastyytyväisyyden pohjalta

Mäki, Emilia (2022)

 
Avaa tiedosto
Maki_Emilia.pdf (722.2Kt)
Lataukset: 


Mäki, Emilia
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060214464
Tiivistelmä
Pankkiala elää jatkuvassa muutoksessa ja pankkien tulee pysyä kilpailussa mukana muutoinkin kuin digitalisaation tuomin avuin. Henkilökohtainen palvelu asiakkaan eri elämäntilanteissa tuo pankkipalveluun uuden kilpailuvaltin. Pankkien tulee uudistaa palvelukonseptejaan digitalisaation lisäksi. Tässä opinnäytetyössä tutkitaan Liedon Säästöpankin uuden strategian tuomia mahdollisia vaikutuksia sekä nykyistä asiakastyytyväisyyttä.

Tässä opinnäytetyössä käydään läpi strategian käsitteitä ja strategian toteuttamista sekä strategiaan liittyvää innovointia. Strategia on iso käsite ja siitä on olemassa monenlaisia teoksia, jotka vain vahvistavat sitä, miten laaja asia strategia on. Siksi tässä opinnäytetyössä on yritetty poimia olennaisimmat osat strategiasta ja sen toteutuksesta. Opinnäytetyön tavoitteena on mitata Liedon Säästöpankin olemassa olevia ja tulevia uuden strategian tuomia muutoksia asiakkaiden silmin. Tämän opinnäytetyön tavoitteeena on myös selvittää Liedon Säästöpankin asiakkaiden tämänhetkistä asiakastyytyväisyyttä palveluihin ja uuden strategian tuomien muutosten vastaanottoa.

Tässä opinnäytetyössä on kaksi osaa: ensimmäisessä osassa käydään läpi strategiaa käsitteenä, Liedon Säästöpankkia toimeksiantajana sekä yrityksenä ja pankin uutta strategiaa. Toisessa osassa käydään läpi kyselytutkimuksen tuloksia kohta kohdalta. Kyselytutkimus toteutettiin Liedon Säästöpankin asiakkaille suunnatulla nettikyselyllä Lyyti-alustassa. Kyselyä jaettiin Liedon Säästöpankin Facebook-sivulla. Lopuksi annetaan yhteenveto ja mahdollisia jatkotutkimusaiheita.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste