Verkkoapteekin asiakastyytyväisyyskysely : Case: Kokkolan Keskusapteekki
Lehtinen, Sini (2022)
Lehtinen, Sini
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060214823
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060214823
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kokkolan Keskusapteekin verkkoapteekin asiakastyytyväisyyttä. Selvityksen jälkeen yrityksen on mahdollista kehittää verkkoapteekkia asiakkaiden toiveiden mukaisesti, jotta se täyttäisi paremmin asiakkaiden odotukset. Opinnäytetyön teoriaosuus käsittelee asiakastyytyväisyyttä, apteekkeja ja verkkokauppoja yleisellä tasolla sekä apteekkien verkkokauppoja eli verkkoapteekkeja.
Kokkolan Keskusapteekki on Kokkolan Prismakeskuksessa toimiva yksityinen apteekki. Apteekin tarkoituksena on turvata alueen lääkevarmuus.
Tutkimusmenetelmänä käytettiin kvantitatiivista tutkimusta. Kyselytutkimus suoritettiin asiakastyytyväisyyskyselyllä, joka linkitettiin verkkoapteekkiin, jossa sen käyttäjät pääsivät vastaamaan kyselyyn.
Kokkolan Keskusapteekki on Kokkolan Prismakeskuksessa toimiva yksityinen apteekki. Apteekin tarkoituksena on turvata alueen lääkevarmuus.
Tutkimusmenetelmänä käytettiin kvantitatiivista tutkimusta. Kyselytutkimus suoritettiin asiakastyytyväisyyskyselyllä, joka linkitettiin verkkoapteekkiin, jossa sen käyttäjät pääsivät vastaamaan kyselyyn.