Brändin uudistamisen vaikutus yrityksen henkilöstön sisäiseen motivaatioon
Lindroos, Larissa (2022)
Lindroos, Larissa
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205149234
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205149234
Tiivistelmä
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan yritysbrändin uudistamisen vaikutusta
yrityksen henkilöstön sisäiseen motivaatioon. Tarkoituksena oli löytää vastaukset ennaltamääritettyihin tutkimuskysymyksiin: millaisia mielikuvia organisaation vanha brändi
herätti, millaisia mielikuvia organisaation uusi brändi herättää, millainen vaikutus brändin
uudistamisella on henkilöstön sisäiseen motivaatioon?
yrityksen henkilöstön sisäiseen motivaatioon. Tarkoituksena oli löytää vastaukset ennaltamääritettyihin tutkimuskysymyksiin: millaisia mielikuvia organisaation vanha brändi
herätti, millaisia mielikuvia organisaation uusi brändi herättää, millainen vaikutus brändin
uudistamisella on henkilöstön sisäiseen motivaatioon?