Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

C2C markkinointi matkareittien luomiseen

Casacci, Marco (2022)

Avaa tiedosto
Opinnäytetyö C2C-markkinointi matkareittien luomisessa (2.016Mt)
Lataukset: 


Casacci, Marco
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060917044
Tiivistelmä
Opinnäytetyön päätavoite on ymmärtää C2C-markkinoinnin merkitys liiketoiminnassa matkailualan ympäristössä. Päätavoitteen saavuttamiseen asetettiin kolme alatavoitetta. Ensimmäinen alatavoite on ymmärtää C2C-ostoprosessin kulkua. Toisena tavoitteena on ymmärtää ja tutkia, millä tavalla markkinointitoimistot lähestyvät kuluttajia ja kolmantena tavoitteena on tutkia ja ymmärtää lukijoiden rakentamia matkareittejä.

Työ on tutkimustyyppinen, johon tehtiin kvalitatiivinen ja kvantitatiivinen tutkimus. Kvalitatiiviselle tutkimukselle pidetiin neljä haastattelua neljän eri Visit-organisaation edustajan kanssa. Kvantitatiivinen tutkimus tehtiin kyselytutkimuksena, johon saatiin 159 vastaajalta vastauksia. Molemmille tutkimuksille tehtiin omat analyysit ja vertailut. Lopulta vertailtiin kvantitatiivisen tutkimuksen ja kvalitatiivisen tutkimuksen tuloksia.

Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Elämys Group oy:lle. Yritys on yksityinen, suomalainen matkatoimisto, joka järjestää monenlaisia matkoja ja tapahtumia ympäri maailmaa niin yksityisille kuluttajille kuin yrityksille. Opinnäytetyön tarkoitus on päivittää Elämys Groupin ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä hyödyntämällä C2C-markkinointia. Tietoperustalla, sekä kvantitatiivisen ja kvalitatiivisen tutkimuksen tuloksilla oli tarkoitus saavuttaa tämä tavoite.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste