Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Autoliikkeen Instagram-markkinoinnin kehittäminen : Turun Autoliike AE

Tmava, Osman (2022)

 
Avaa tiedosto
Tmava_Osman.pdf (3.806Mt)
Lataukset: 


Tmava, Osman
2022
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022061618076
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on vuonna 2020 perustettu turkulainen yritys Turun Autoliike AE. Yritys tarjoaa asiakkaille erilaisia vaihtoautoja niin kotimaasta kuin myös tuotuna ulkomailta.

Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli sosiaalisen median käytön kehittäminen autoliikkeen markkinoinnissa. Tarkoituksena oli selvittää, miten autoliike voi hyödyntää sosiaalisen median kanavia tavoitellessaan suurempia asiakasmääriä.

Teoriaosuudessa käsiteltiin digitaalista markkinointia ja perehdyttiin erityisesti Instagramin toimintoihin.

Opinnäytetyön tuloksena ja järjestetyn työpajan jälkeen yrityksen työntekijät pystyvät ylläpitämään Instagram yritysprofiilia. Yritys pystyy hyödyntämään tehokkaammin Instagramia lisäämällä julkaisujen määrää, huomioimalla julkaisujen ajankohdan, jakamalla muiden toimijoiden ajankohtaisia tarjouksia sekä kiinnittämällä huomioita kuvien yksityiskohtiin. Erityisesti yrityksen kannattaa hyödyntää Instagram Stories-ominaisuutta.
 
The aim of this thesis was to create a social media marketing plan to develop use of Instagram. The priority for this study was to understand the benefits of social media for car marketing.

The theory discussed social marketing and especially Instagram. The empirical included Instagram development plan and a workshop for the Autoliike AE employees.

After this thesis and the workshop employees are able to maintain Instagram company account. The company is able to make more efficient use of Instagram by increasing the number of publications, sharing current offers from other companies and paying attention to the details of the images. The company should take advantage of the Instagram Stories feature.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste