Digimarkkinointi varainkeruukampanjan tukena : varainkeruukampanja Salibandyn Tuki -säätiölle
Tamminen, Anton (2022)
Tamminen, Anton
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022082519640
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022082519640
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä toteutettiin digimarkkinointikampanja varainkeruukampanjan tueksi, ja sen tuloksia ja toimintatapoja tarkasteltiin. Toimeksiantajana työlle toimii Markkinointiosakeyhtiö i2, joka toimii Helsingissä ja Tampereella. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä markkinoinnin keinot tukevat parhaiten varainkeruuta.
Salibandyn Tuki -säätiölle toteutin yhdessä toimeksiantajan työporukan kanssa kampanjan, jolla kerättiin rahaa lasten ja nuorten liikunnan tukemiseksi. Työtehtäviäni projektissa olivat suunnittelu, graafinen tuotanto, digimarkkinoinnin toteutus ja raportointi.
Opinnäytetyössä kerrotaan tarkemmin kampanjan suunnittelusta, ilmeen luonnista ja digimarkkinoinnin toteutuksesta. Opinnäytetyön lopussa jaetaan tarkempaa tietoa kampanjan onnistumisesta, tuloksista ja johtopäätöksistä.
Salibandyn Tuki -säätiölle toteutin yhdessä toimeksiantajan työporukan kanssa kampanjan, jolla kerättiin rahaa lasten ja nuorten liikunnan tukemiseksi. Työtehtäviäni projektissa olivat suunnittelu, graafinen tuotanto, digimarkkinoinnin toteutus ja raportointi.
Opinnäytetyössä kerrotaan tarkemmin kampanjan suunnittelusta, ilmeen luonnista ja digimarkkinoinnin toteutuksesta. Opinnäytetyön lopussa jaetaan tarkempaa tietoa kampanjan onnistumisesta, tuloksista ja johtopäätöksistä.