Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Ilmiön rakentaminen : Iron Sky -tuotannossa

Ollula, Pekka (2014)

 
Avaa tiedosto
Ollula_Pekka.pdf (1.687Mt)
Lataukset: 


Ollula, Pekka
Tampereen ammattikorkeakoulu
2014
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405239527
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi Iron Sky -elokuvan markkinointitoimenpiteitä.
Iron Sky on tähän mennessä kallein julkaistu kotimainen elokuva, joka keräsi maailmanlaajuisen fanijoukon.


Työ alkaa markkinointikirjallisuuden katsauksella, jossa tutkitaan ilmiön rakentumista ja markkinointiviestinnän kehitystä. Tämän jälkeen työssä esitellään ja arvioidaan toimenpiteet Iron Sky -elokuvan tunnettavuuden kasvattamisessa.

Opinnäytetyön kirjoittaja on työskennellyt Iron Sky -projektissa sosiaalisen median päällikkönä ja tästä näkökulmasta työhön on valittu elokuvan useista markkinointitoimista keskeiset. Työn tavoite on antaa lukijalleen työkaluja internetin tehokkaaseen hyödyntämiseen ja vihjata kuinka pahimmat sudenkuopat verkkomarkkinoinnissa ovat vältettävissä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste