Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Videopelihahmon suunnittelu taide- ja animaatiokäytänteitä hyödyntäen

Korhonen, Juho (2014)

 
Avaa tiedosto
Korhonen_Juho.pdf (5.241Mt)
Lataukset: 


Korhonen, Juho
Tampereen ammattikorkeakoulu
2014
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014052710332
Tiivistelmä
Tässä työssä käsitellään ihmisenkaltaisen videopelihahmon luontia tietokonepeliä varten käyttäen kuvataiteesta ja animaatiosta peräisin olevia sääntöjä ja menetelmiä. Tekstin keskeisinä asioina ovat piirtäminen, havainnointi ja taustatarina. Suurin osa käsitellystä aineistosta painottuu hyvin käytännönläheiseen työntekoon, mutta ei poissulje mitään yksittäistä työkalua tai tyylilajia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste