Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa Case: Laguuni

Savolainen, Vera (2022)

 
Avaa tiedosto
Sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa Case: Laguuni (919.4Kt)
Lataukset: 


Savolainen, Vera
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022110421973
Tiivistelmä
Digitaalinen markkinointi kasvaa jatkuvasti ja on yhä enemmissä määrin syrjäyttämässä perinteisen markkinoinnin. Yhä useampi yritys hyödyntää toiminnassaan digitaalista markkinointia eri sosiaalisen median kanavien kautta.

Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli syventyä tarkemmin sosiaaliseen mediaan sekä digitaali-seen markkinointiin. Opinnäytetyön tavoitteena oli myös sukeltaa syvemmin Vesiurheilukeskus Laguunin kesäkauteen 2022 ja selvittää, miten yritys onnistui toteuttamaan digitaalista markkinointia eri sosiaalisen median kanaviin tehdyn sisällöntuotannon avulla.

Opinnäytetyön teoreettinen osuus koostui sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin syvemmästä ymmärtämisestä, sekä siitä, miten näitä hyödynnetään yrityksissä nykypäivänä. Empiirinen osuus koostui Laguunin digitaalisen markkinoinnin kanavien tarkemmasta tutkimisesta, sekä kesäkauden tuloksien läpikäynnistä.

Opinnäytetyö toteutettiin hyödyntämällä useita suomalaisia ja kansainvälisiä lähteitä aiheesta. Opinnäytetyössä hyödynnettiin myös omaa tietämystä ja kokemusta Laguunin kanssa työskentelystä sekä Laguunin toimitusjohtajan Juuso Tilaéusin haastattelua.

Kokonaisuudessaan Laguunin digitaalisen markkinoinnin toteutumista seurattiin läpi kesän ja opinnäytetyön kokoaminen sosiaalisesta mediasta ja digitaalisesta markkinoinnista sekä Laguunin kesäkauden tuloksista aloitettiin syyskuussa 2022.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste