Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointikampanjan suunnitelma Art Zenter Academylle

Laune, Minja (2022)

 
Avaa tiedosto
Markkinointikampanjan suunnitelma Art Zenter Academylle.pdf (4.735Mt)
Lataukset: 


Laune, Minja
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022112123348
Tiivistelmä
Digitalisaation aikakausi on muuttanut markkinointia yhä enemmän asiakaslähtöiseksi sekä dataan painottuvaksi. Tässä opinnäytetyössä käydään läpi digitaalisen markkinoinnin strategiaa ja markkinointikampanjan suunnittelua muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä niin teoriassa, kuin käytännössä. Opinnäytetyö on toteutettu oivaltavan vetoketjumallin mukaisesti, jossa tietoperusta ja empiria yhdistyvät sulavasti aiheesta riippuen enemmän tai vähemmän.
Tietoperusta koostuu digitaalisen markkinoinnin strategiasta sekä markkinointikampanjan vaiheiden kuvauksesta. Empiirisessä osiossa kuvataan tuotos, eli markkinointikampanjan suunnitelma. Digitaalisen markkinoinnin strategia on puhdasta tietoperustaa, joka kytkeytyy vahvasti kampanjan suunnittelun prosessiin. Markkinointikampanjan suunnittelukappaleessa tietoperusta ja empiria taas kulkevat toistensa rinnalla.
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Art Zenter Academy nimiselle taistelulajeihin keskittyvälle pienelle yritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda markkinointikampanjan suunnitelma Art Zenter Academylle. Markkinointikampanjan suunnitelman avulla pyritään saamaan yritykselle enemmän näkyvyyttä ja tätä kautta koronapandemian vuoksi menetettyjen vakioasiakkaiden tilalle uusia sitoutuneita asiakkaita. Kampanjan kohderyhmänä toimivat perheet, joissa on 9–12-vuotiaita lapsia.
Työ rajattiin markkinointikampanjan suunnitteluun, joten toteutusvaihe jäi toimeksiantajan vastuulle. Suunnitelmaan on kuitenkin liitetty myös valmiiksi tuotettuja esimerkkejä julkaistavista sisällöistä, joita toimeksiantaja voi oman harkintansa mukaan käyttää suoraan sellaisenaan. Kampanjan suunnittelun työstäminen tapahtui tiiviissä yhteistyössä toimeksiantajan kanssa välipalavereiden ja avoimen keskustelun muodossa. Kehittämistyön menetelminä toimivat asiantuntijahaastattelut, havainnointi ja lähdemateriaaleihin perehtyminen markkinointikampanjan suunnittelun tukena.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste