Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digimarkkinointiviestinnän suunnitelma valmennuksen ja viestinnän yritykselle

Flyktman, Neea (2022)

 
Avaa tiedosto
Flyktman_Neea.pdf (1.250Mt)
Lataukset: 


Flyktman, Neea
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022112824484
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda aloittavalle liikunta-alan pienyrittäjälle digimarkkinointiviestinnän suunnitelma. Digimarkkinointiviestinnän suunnitelman avulla tuleva pienyrittäjä voi markkinoida omaa osaamista ja palveluitaan kustannustehokkaasti.

Opinnäytetyö on toiminnallinen ja siinä on teoriaosuus markkinointiviestinnästä, markkinoinnin suunnittelusta sekä liikunta-alan markkinoinnista. Markkinointiviestinnässä perehdytään markkinointiviestinnän keinoihin, digitaaliseen markkinointiin ja palveluiden markkinoimiseen. Markkinoinnin suunnittelussa käydään oleelliset aiheet markkinoinnin suunnittelun kannalta. Liikunta-alan markkinoinnissa esitellään liikunta-alan markkinaa ja kuluttajan sekä yrityksen tai organisaation roolia ostajana. Toiminnallisessa osuudessa käydään läpi projektivaiheet ja tehdään vertailuanalyysi digitaalisen markkinointiviestinnän keinoista valmennuksen sekä viestinnän yrityksissä. Vertailuanalyysissä havainnoitiin toisten laadukkaita ja toimivia keinoja toteuttaa digitaalista markkinointiviestintää. Opinnäytetyön lopputuotos rakentui teorian ja vertailuanalyysin pohjalta.

Opinnäytetyön tuloksena syntyi digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma valmennuksen ja viestinnän yritykselle. Digimarkkinointiviestinnän suunnitelmasta tuleva yrittäjä löytää yrityksen lähtökohta-analyysin, strategian, tavoitteet, kohderyhmän, markkinoinnin toteutuksen ja seurannan. Digitaalisessa markkinointiviestinnässä keskityttiin orgaaniseen markkinointiin aloittavan yrityksen resurssien vuoksi ja huomioitiin valmiit kohderyhmät sekä yrittäjän liiketoiminnalliset tavoitteet mahdollisimman perusteellisesti.

Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelman pilotointi jää tulevan pienyrittäjän vastuulle. Kehitystyö jatkuu suunnitelman käyttöönoton jälkeen, jotta yrityksen digitaalista markkinointiviestintää saadaan entistä toimivammaksi yrityksen tarpeisiin ja tavoitteisiin nähden.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste