Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Yhteistyökumppanuus sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelussa

Uino, Emilia (2022)

 
Avaa tiedosto
Uino_Emilia.pdf (1.175Mt)
Lataukset: 


Uino, Emilia
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022112824722
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yhteistyökumppanuuden tämänhetkinen tyytyväisyys yhteistyöhön ja miten yhteistyökumppaneita voitaisiin hyödyntää paremmin erityisesti sosiaalisen median markkinoinnissa. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi hevosalan yritys, joka maahantuo korkealaatuisia hevosrehuja, lisäravinteita ja hoitotuotteita hevosille. Toimeksiantajan yhteistyökumppanit koostuvat erikokoisista hevosalan yrityksistä. Tarkoituksena oli löytää toimeksiantajalle kehitysehdotuksia ja laatia pienimuotoinen jatkosuunnitelma.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään markkinoinnin suunnittelua, markkinoinnin eri keinoja ja yhteistyökumppanuutta sekä sosiaalista mediaa. Teoriassa kerrotaan, mistä markkinoinnin suunnittelu aloitetaan ja miten sen toteuttaminen saadaan mahdollisimman kannattavaksi käyttämällä markkinoinnin eri keinoja. Teoriaosuudessa avataan myös sosiaalisen median eri kanavia, joita digimarkkinoinnissa voidaan käyttää.

Tutkimusosuudessa toteutettiin yhteistyökumppaneiden haastattelut. Haastatteluiden avulla selvitettiin tämänhetkistä yhteistyökumppaneiden tyytyväisyyttä yhteistyöhön sekä mahdollisuuksia siihen, miten yhteistyötä voitaisiin kehittää ja hyödyntää erityisesti sosiaalisen median markkinoinnissa. Tutkimuksen tuloksena saatiin useita kehittämisehdotuksia. Johtopäätöksenä voidaan todeta markkinoinnin suunnittelemisen olevan merkittävässä osassa kumppanuusmarkkinoinnissa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste