Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Woodpecker Film Oy:lle

Valtanen, Iines (2022)

 
Avaa tiedosto
Valtanen_Iines.pdf (2.159Mt)
Lataukset: 


Valtanen, Iines
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022113025320
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona tuotantoyhtiö Woodpeckerille. Tarkoituksena oli luoda Woodpeckerille hyödyllinen ja käyttökelpoinen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda suunnitelma, jota on helppo toteuttaa ja joka luo Woodpeckerin tunnettuutta sosiaalista mediaa hyödyntäen, sekä saada positiivista näkyvyyttä ja sen kautta löytää uusia positiivisia asiakkaita.
Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena työnä ja se koostuu teoriaosuudesta ja toiminnallisesta osuudesta. Teoriaosuudessa käsiteltiin sosiaalista mediaa osana digitaalista markkinointia, sosiaalisen median kanavia ja sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelua. Toiminnallisessa osuudessa käytiin läpi taustatutkimus sekä tehtiin sosiaalisen median markkinointi suunnitelma Woodpeckerille.
Opinnäytetyön tutkimusmenetelmäksi valittiin benchmarking. Vertailuanalyysissa vertailtiin neljää samalla alalla toimivaa yritystä: Grillifilms, Directors Guild, Cocoa Mediaproduction ja Koski Syväri. Vertailuanalyysissa vertaillaan yritysten sosiaalisen median kanavia ja miten ja millä keinoilla he luovat siellä sisältöä.
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Woodpeckerille luotiin SOSTAC-mallia hyödyntäen. Opinnäytetyön tuloksena syntyi sosiaalisen median markkinointisuunnitelma, jota voidaan käyttää tulevaisuudessa hyödyksi sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelussa.
Kirjoittaja aloitti opinnäytetyön elokuussa 2022 ilmoittautumalla opinnäytetyöprosessiin mukaan ja lopullinen opinnäytetyö valmistui marraskuussa 2022.
Opinnäytetyö toteutettiin tavoitetussa aikataulussa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste