Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Consumers’ online shopping behaviour during the Covid-19 pandemic in Finland

Azar, Samira (2022)

 
Avaa tiedosto
Consumers’ online shopping behaviour during the Covid-19 pan-demic in Finland ..pdf (938.8Kt)
Lataukset: 


Azar, Samira
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120125448
Tiivistelmä
Covid-19 toi paljon erilaisia ​​muutoksia elämäämme. Suomen hallinnon ja ministeriöiden oli esitettävä valmiuslaki, joka sisälsi voimaan uusia ankaria rajoituksia, jotka ovat koskeneet kaikkia Suomen kansalaisia, yrittäjiä jne. Rajoitus oli pahimmillaan maaliskuusta 2021 ainakin kesäkuuhun 2021. Tuolloin Uusimaa oli eristetty muista maanosista. Koronaluvut olivat todella korkeita joka päivä. Naamio oli pakotettu ja maksimi 10 henkilöä
voi asua samassa huoneessa. Lisäksi koulut ja julkiset paikat suljettiin.
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia ​​vaikutuksia Corona on vaikuttanut verkkokauppakäyttäytymiseen Suomessa. Tutkimuksen pääaiheena oli kuluttajien verkkokauppakäyttäytyminen
sekä koronaviruksen tuomat vaikutukset ja muutokset verkkokauppakäyttäytymisessä. Opinnäytetyö tehtiin kvantitatiivisella tutkimuksella. Suljettujen kysymysten lisäksi
kyselylomakkeessa oli kaksi avointa kysymystä, koska halusimme selvittää vastaajien mielipiteitä verkko-ostopäätökseen vaikuttavista tekijöistä. Kyselyyn saapui yhteensä 118
vastaukset. Suurin osa vastaajista, 86 %, oli naisia ​​ja vain 14 % miehiä. Suosituin ja tilatuin kuluttajaryhmä ovat olleet vaatteet, kengät ja asusteet.
Tutkimustulokset osoittivat, että korona on vaikuttanut verkkokauppakäyttäytymiseen. Tuloksissa vastaajat totesivat yhdeksi tärkeimmistä verkko-ostokseen vaikuttavista asioista
Päätös on laatu, toimitus ja hinta.
 
Covid-19 brought a lot of different changes to our lives. The Finnish administration and
ministries had to present a readiness law that included new severe restrictions in force, which have affected all Finnish citizens, entrepreneurs, etc. The restriction was at its hardest from March 2021 to at least June 2021. At t that time Uusimaa was isolated from other continents. Corona figures were really high every day. The mask was forced and a maximum of 10 people can stay in the same room. In addition, schools other and public places were closed. The aim of the thesis was to find out what kind of effects Corona had on online shopping behavior in Finland. The main topic of the study was the online shopping behavior of consumers and the effects and changes in online shopping behavior brought about by the coronavirus. The thesis was carried out with quantitative research. In addition to the closed questions, the questionnaire had two open questions, because we wanted to find out the respondents' opinions about the factors influencing the online purchasing decision. The survey received a total of 118 responses. Most of the respondents, 86%, were women and only 14% were men. The most popular and ordered group of consumers has been clothes, shoes, and accessories. The research results showed that Corona has affected online shopping behavior. In the results, the respondents said that one of the most important things that influence online purchase decisions is quality, delivery, and price.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste