Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyskysely Power Kankaanpää

Pääjoki, Pauli; Pääjoki, Pauli (2022)

 
Avaa tiedosto
Pääjoki_Pauli.pdf (927.8Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Pääjoki, Pauli
Pääjoki, Pauli
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120125619
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Power Kankaanpäähän. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä myyntityöhön. Toisena tavoitteena oli perehtyä asiakastyytyväisyyteen. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli toteuttaa asiakastyytyväisyyskysely Power Kankaanpäähän asiakkaille.
Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys käsittelee myyntityötä sekä asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyössä perehdytään ensinnäkin myyntityön haasteisiin, hyvän myyjän tunnusmerkkeihin sekä myyntiprosessin vaiheisiin. Asiakastyytyväisyyttä lähestytään kertomalla asiakastyytyväisyyteen vaikuttavista tekijöistä sekä sen säilyttämisestä. Opinnäytetyössä perehdytään myös asiakastyytyväisyyden seuraamiseen ja tutkimiseen. Teoreettinen viitekehys antaa perustan empiiriselle tutkimukselle ja auttaa käsittelemään tutkimuksen päämäärää ja tarkoitusta.
Tutkimus toteutettiin määrällisenä tutkimuksena kyselylomakkeen avulla. Kyselylomake sisälsi Power Kankaanpään myymälää käsitteleviä kysymyksiä. Kyselyyn vastasi yhteensä 81 Power Kankaanpäässä asioinutta henkilöä.
Saatujen tulosten perusteella voidaan todeta, että vastaajat ovat pääosin tyytyväisiä Power Kankaanpään myymälään. Myymäläympäristöä pidettiin yleisesti siistinä ja henkilökuntaa palvelualttiina sekä asiantuntevana. Tuotevalikoiman hintaa sekä riittävyyttä pidettiin myös yleisesti hyvänä. Myymälällä löytyi parannettavaa muun muassa alennus- ja kampanjatuotteiden merkinnässä sekä riittävyydessä. Myymälän tulisi kiinnittää erityistä huomiota tulevaisuudessa palvelumyyntiin sekä sen kasvattamiseen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste