Yhteistyötoiminnan kehittäminen : Intersport Seinäjoki
Koivuluoma, Petri (2014)
Koivuluoma, Petri
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014060411755
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014060411755
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää yhteistyötä Intersport Seinäjoen ja seura-asiakkaiden välillä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakkuudenhallintaan ja siihen, että mikä oli tämänhetkinen tilanne seura-asiakkaiden kanssa. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli haastatella seura-asiakkaita yhteistyöhön liittyen.
Opinnäytetyöni koostuu kahdesta osiosta. Teoriaosuudessa käsitellään asiakkuudenhallintaa ja sitä seuraa asiakkuuden syntymistä ja sen eri vaiheita käsittelevä teoriaosuus. Empiirisessä osiossa analysoidaan seura-asiakkaille tehdyt haastattelut ja tulokset.
Tutkimus toteutettiin puolistrukturoidulla haastattelulla vuoden 2014 tammikuun aikana. Haastattelu tehtiin 6:n seuran edustajalle.
Tutkimuksesta selvisi, että haastateltavat olivat yleisesti erittäin tyytyväisiä yhteistyön sujuvuuteen. Samalla ilmeni, että muutaman seuran mielestä tavarantoimittajien toiminta voisi parantua.
Opinnäytetyöni koostuu kahdesta osiosta. Teoriaosuudessa käsitellään asiakkuudenhallintaa ja sitä seuraa asiakkuuden syntymistä ja sen eri vaiheita käsittelevä teoriaosuus. Empiirisessä osiossa analysoidaan seura-asiakkaille tehdyt haastattelut ja tulokset.
Tutkimus toteutettiin puolistrukturoidulla haastattelulla vuoden 2014 tammikuun aikana. Haastattelu tehtiin 6:n seuran edustajalle.
Tutkimuksesta selvisi, että haastateltavat olivat yleisesti erittäin tyytyväisiä yhteistyön sujuvuuteen. Samalla ilmeni, että muutaman seuran mielestä tavarantoimittajien toiminta voisi parantua.