Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkopeliohjelmointi GameMaker : Studiolla

Remes, Miikka (2022)

 
Avaa tiedosto
Remes_Miikka.pdf (1.329Mt)
Lataukset: 


Remes, Miikka
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121228029
Tiivistelmä
Verkkopeliohjelmointi on aste eteenpäin pelien kehityksessä. Nykyään pelien kehitys onnistuu yksittäisiltä henkilöiltä sekä pieniltä tiimeiltä suhteellisen vaivattomasti nykyaikaisilla pelimoottoreilla. Verkkopeliohjelmointi tuo mukanaan uusia haasteita pelikehitykseen ja sen tuomat ominaisuudet voivat olla kovin tuottoisia.

Työn aiheena oli tutustua verkkopeliohjelmointiin luomalla yksinkertainen verkkopeli käyttäen GameMaker: Studio -pelimoottoria.

Työssä käsitellään verkkopeliohjelmoinnin eri osuuksia, sen toteutus tapoja ja keinoja optimoida verkkoliikennettä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste