Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Keramiikkakahvilan konseptointia

Malinen, Riina (2022)

 
Avaa tiedosto
Malinen_Riina.pdf (4.200Mt)
Lataukset: 


Malinen, Riina
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121530368
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli konseptoida keramiikan tekemiseen liittyviä palveluita kahvilan yhteyteen ja luoda vaihtoehtoisia palvelupolkuja tulevaan Keramiikkakahvilaan. Työn lähtökohtana oli opinnäytetyön tekijän visio keramiikkapalveluita tarjoavan kahvilan perustamisesta. Opinnäytetyön tavoitteena oli myös laajentaa työn tekijän omaa ymmärrystä hyvän asiakaskokemuksen muodostumisesta ja muotoiluajattelun sekä palvelumuotoilun tarjoamien menetelmien käytön merkityksestä osana uuden palvelun suunnitteluprosessia.
Taustatietoa opinnäytetyöhön haettiin palvelumuotoilua ja muotoiluajattelua käsittelevästä kirjallisuudesta, perehtymällä syvemmin hyvää asiakaskokemusta ja tunnelmamuotoilua koskeviin lähdeaineistoihin. Taustatietona toimi myös opinnäytetyön tekijän oma työkokemus ja osaaminen keramiikan valmistamisesta. Lisäksi tiedonhankintaa tehtiin havainnoimalla kolmessa Hämeenlinnassa sijaitsevassa kahvilassa, joissa kahvilapalveluiden lisäksi asiakkaille on tarjolla myös muita palveluita.
Opinnäytetyön tuloksena saatiin suunnitelma kahvilan yhteydessä tarjolla olevista keramiikan tekemiseen liittyvistä palveluista ja luotiin vaihtoehtoisia asiakkaan palvelupolkuja Keramiikkakahvilassa. Opinnäytetyöprosessi kasvatti opinnäytetyön tekijän ymmärrystä hyvän asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavista tekijöistä ja muotoilun menetelmien hyödyntämisestä osana palvelukonseptin suunnittelua.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste