Market Analysis of Motorcycle Garments in Europe for Duell Oyj
Nordström, Philip (2022)
Nordström, Philip
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121530220
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121530220
Tiivistelmä
Tämä tutkimus on analyysi Euroopan moottoripyörävaatemarkkinoista, jotta
saataisiin parempi käsitys kuluttajien toiveista ja tarpeista päästäkseen tehokkaammin Euroopan markkinoille omilla tuotteillaan.
Tässä tutkimuksessa saadut tiedot kerätään loppukuluttajilta eri puolilta Eurooppaa, jotta saataisiin parempi käsitys siitä, miksi ja missä tietyillä tuotemerkeillä on suuri markkinaosuus.
Päämenetelmä on havainnointi. Tutkimuksen aikana haettua kerättyä dataa analysoidaan PESTEL-analyysin sekä Porterin teorian perusteella.
Tämä tutkimus auttaa Duellia pääsemään tehokkaammin Euroopan moottoripyörävaatemarkkinoille omilla tuotteillaan, kuten Lindstrands&Halvarsson.
saataisiin parempi käsitys kuluttajien toiveista ja tarpeista päästäkseen tehokkaammin Euroopan markkinoille omilla tuotteillaan.
Tässä tutkimuksessa saadut tiedot kerätään loppukuluttajilta eri puolilta Eurooppaa, jotta saataisiin parempi käsitys siitä, miksi ja missä tietyillä tuotemerkeillä on suuri markkinaosuus.
Päämenetelmä on havainnointi. Tutkimuksen aikana haettua kerättyä dataa analysoidaan PESTEL-analyysin sekä Porterin teorian perusteella.
Tämä tutkimus auttaa Duellia pääsemään tehokkaammin Euroopan moottoripyörävaatemarkkinoille omilla tuotteillaan, kuten Lindstrands&Halvarsson.