Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Customer satisfaction and retention: study of Kebabish restaurant

Bhattarai, Yunesh (2023)

 
Avaa tiedosto
Bhattarai_Yunesh.pdf (1.237Mt)
Lataukset: 


Bhattarai, Yunesh
2023
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202303123420
Tiivistelmä
The aim of this thesis report is to discuss customer satisfaction and the situation of retaining current and old customer of a restaurant as a case study. There are challenges and difficulty to satisfy each customer’s needs and fulfil their taste.

The effort of the thesis was to make restaurant running, satisfying for the customer’s need is here dis-cussed too. To gain a customer’s attraction and satisfy needs is really challenging. So, the thesis tries to cover up the starting of a business to the build up as a running business company.

The growth and sustainability perspective is considered through customer retention, using the idea of customer delight. Further, measure to transform loyal customers towards advocates for the restaurant as goodwill ambassadors.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste