Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma : Suomun mökit

Lahtela, Jemina (2023)

 
Avaa tiedosto
Lahtela_Jemina.pdf (897.3Kt)
Lataukset: 


Lahtela, Jemina
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202304215854
Tiivistelmä
Opinnäytetyön oli tarkoitus luoda käyttökelpoinen ja yrityksen markkinointia kehittävä markkinointisuunnitelma. Työssä ei rajattu pois mitään yrityksen tuotteita ja palveluita, sillä kaikki tuotteet ja palvelut ovat yrityksen toiminnan kannalta merkittäviä. Työn aihe tuli toiveena yrittäjältä, sillä hän halusi, että markkinointisuunnitelman avulla pystyttäisiin lisäämään yrityksen tunnettavuutta ja luoda enemmän kiinnostuneita asiakkaita. Lopputuloksena valmistui käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma, jota yritys voi käyttää markkinointinsa pohjana.

Opinnäytetyö tuli koostumaan kahdesta osiosta, teoreettisesta osasta sekä toiminnallisesta osasta. Teoreettisessa osassa tutkittiin markkinointia ja siihen liittyviä eri osa-alueita, markkinoinnin kirjojen pohjalta. Markkinoinnin teoria koostui markkinoinnin suunnittelusta, lähtökohta-analyyseistä ja markkinoinnin kilpailukeinoista. Työssä tarkastellun teorian avulla, pystyttiin toteuttamaan markkinointisuunnitelma kohdeyritykselle.

Toiminnallinen osuus koostui tapaamisista yrittäjän kanssa sekä järjestetystä haastattelusta. Tarvittaessa tietoja täydennettiin sähköpostiviestien ja puhelujen avulla. Yrittäjän kanssa käytiin läpi tavoitteet työlle ja yrityksen markkinoinnille. Haastattelusta saatiin lisää informaatiota yrityksen tämänhetkisestä tilasta. Opinnäytetyön edetessä yrityksellä oli koko ajan mahdollisuus kommentoida tekemääni markkinointisuunnitelmaa. Lisäksi tein tarvittavia korjauksia yrityksen pyynnöstä, mikäli sellaiseen oli tarvetta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste