Näytä suppeat kuvailutiedot

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : case: Limu Radio

Jalava, Laura; Kronberg, Nella (2023)

dc.contributor.authorJalava, Laura
dc.contributor.authorKronberg, Nella
dc.date.accessioned2023-04-28T10:08:03Z
dc.date.available2023-04-28T10:08:03Z
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/794365
dc.description.abstractOpinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimiva ja helppokäyttöinen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma LAB-ammattikorkeakoulun Lahden kampuksen kampusradio Limu Radiolle. Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma luotiin osaksi uudistuvaa Limu Radiota, jonka tavoitteena oli aktivoida kampusradion sosiaalisen median kanavia sekä lisätä radion sekä sen toiminnan tunnettavuutta. Limu Radiolla ei ole aikaisemmin ollut suunnitelmallista sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa. Opinnäytetyö koostui teoreettisesta sekä toiminnallisesta osuudesta. Teoreettisessa viitekehyksessä käydään läpi sekä markkinoinnin että sosiaalisen median käsitteitä ja ajankohtaisia trendejä. Toiminnallisessa osuudessa toteutettiin kyselytutkimus, jonka avulla saatiin tietoa kohderyhmän käyttötottumuksista sosiaalisessa mediassa sekä sisältötoiveita Limu Radion kanaviin. Kyselytutkimuksen lisäksi toiminnallisessa osuudessa toteutettiin lopullinen Limu Radion sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Lopullisen markkinointisuunnitelman rakentamisen apuna käytettiin Pr Smithin SOSTAC mallia sekä kyselytutkimuksen tuloksia. Näin saatiin luotua sosiaalisen median markkinointisuunnitelma, jossa on huomioitu kohdeyleisön toiveet ja toimeksiantajan tarpeet luoda johdonmukaista markkinointia.-
dc.language.isofin-
dc.rightsfi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleSosiaalisen median markkinointisuunnitelma : case: Limu Radio-
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-202304286810-
dc.subject.degreeprogramfi=Matkailu|sv=Turism|en=Tourism|-
dc.subject.ysomarkkinointi-
dc.subject.ysososiaalinen media-
dc.subject.ysodigitaalinen markkinointi-
dc.subject.ysomedia-
dc.subject.ysomarkkinointiviestintä-
dc.subject.ysoviestintä-
dc.subject.ysoammattikorkeakoulut-
dc.subject.ysoInternet-
dc.subject.ysokampukset-
dc.subject.ysosuunnittelu-
dc.subject.disciplineRestonomi (AMK) Matkailuliiketoiminta-
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p5878|http://www.yso.fi/onto/yso/p20774|http://www.yso.fi/onto/yso/p23942|http://www.yso.fi/onto/yso/p2445|http://www.yso.fi/onto/yso/p6988|http://www.yso.fi/onto/yso/p36|http://www.yso.fi/onto/yso/p10564|http://www.yso.fi/onto/yso/p20405|http://www.yso.fi/onto/yso/p26376|http://www.yso.fi/onto/yso/p1377fi


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot