Digitaalisten valintakokeiden järjestäminen
Ylitalo, Antero (2023)
Ylitalo, Antero
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202305037528
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202305037528
Tiivistelmä
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö kuvaa työskentelyä digitaalisten valintakokeiden järjestelyprojektissa. Työn alussa on esitelty projektia edeltävä lähtötilanne, joita seuraavat päiväkirja-merkinnät kahdeksan viikon seurantajaksolta 18.4.–10.6.2022. Jokaisen päiväkirjaviikon jälkeen on viikkoanalyysi, jossa käsitellään seurantaviikon aikana esiin nousseita teemoja ja työtehtäviä. Opinnäytetyö päättyy pohdintaosioon.
Päiväkirjaopinnäytetyön seurantajaksossa kuvataan päivittäistä työskentelyä valintakokeiden järjestelyissä. Keskeisiä työtehtäviä ovat esimerkiksi erilaiset käytännön järjestelyt, eri sidosryhmien kanssa toimiminen, avustajien rekrytointi sekä valintakokeessa paikan päällä työskentely. Valintakokeisiin liittyvät työtehtävät ovat tekijän pääasiallisia työtehtäviä seurantajakson ajan. Näkökulma opinnäytetyössä on ammatillisessa kehittymisessä. Työssä käsiteltäviä keskeisiä teemoja ovat muun muassa asiakaskokemus digitaalisia ja fyysisiä elementtejä sisältävässä tapahtumassa, palvelun kehittäminen ja rekrytointi.
Lopun pohdintaosiossa käsitellään projektin ja seurantajakson aikana opittuja asioita, esille nousseita ammatillisia teemoja ja kehitystavoitteita.
Päiväkirjaopinnäytetyön seurantajaksossa kuvataan päivittäistä työskentelyä valintakokeiden järjestelyissä. Keskeisiä työtehtäviä ovat esimerkiksi erilaiset käytännön järjestelyt, eri sidosryhmien kanssa toimiminen, avustajien rekrytointi sekä valintakokeessa paikan päällä työskentely. Valintakokeisiin liittyvät työtehtävät ovat tekijän pääasiallisia työtehtäviä seurantajakson ajan. Näkökulma opinnäytetyössä on ammatillisessa kehittymisessä. Työssä käsiteltäviä keskeisiä teemoja ovat muun muassa asiakaskokemus digitaalisia ja fyysisiä elementtejä sisältävässä tapahtumassa, palvelun kehittäminen ja rekrytointi.
Lopun pohdintaosiossa käsitellään projektin ja seurantajakson aikana opittuja asioita, esille nousseita ammatillisia teemoja ja kehitystavoitteita.