Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Utilizing social media in marketing and brand building

Pelkonen, Pekka (2014)

 
Avaa tiedosto
Pelkonen_Pekka.pdf (1.157Mt)
Lataukset: 


Pelkonen, Pekka
Hämeen ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014082213536
Tiivistelmä
Sosiaalinen media ja internet ovat nykypäivänä entistä isommassa roolissa ihmisten päivittäisessä elämässä. Ihmiset ovat yhä enemmän ja enemmän yhteydessä teknologian avulla. Sosiaalinen media ja internet nykyisessä muodossaan on muuttanut markkinoinnin sääntöjä, eikä Suomalaiset yritykset noteeraa tätä tosiasiaa tarpeeksi tai käytä sitä ja sen mahdollisuuksia hyväkseen. Toimeksiantajayritys Laakkonen on Suomen suurin autokauppaketju, joka myy uusia ja käytettyjä autoja eri toimipisteissä ympäri Suomea. Laakkonen haluaa tehdä auton ostoprosessista helpompaa ja vaivattomampaa ja tuoda asiakkaita ja automyyjiä lähemmäksi toisiaan. Näin auton ostosta tulisi arkisempaa ja vähemmän totista. Tämän lopputyön tarkoitus on näyttää kuinka sosiaalista mediaa voi hyväksikäyttää markkinoinnin ja brändin rakentamistarkoituksissa ja selvittää minkälaisia mahdollisuuksia internet ja sosiaalinen media pitävät sisällään. Myös selvittää miten ne voivat auttaa yrityksiä saavuttamaan niiden tavoitteet.

Opinnäytetyön teoriaosuus on pitkälti hankittu koulusta, kirjoittajan omista kokemuksista ja henkilökohtaisesta tiedosta. Kirjoja, esitelmiä ja toimeksiantajayrityksen neuvoja on käytetty tutkimustyössä. Kysely on suoritettu internetin välityksellä ja tulokset näyttävät kuinka merkittävässä roolissa internet ja sosiaalinen media ovat kuluttajien ostoprosessissa. Yritykset eivät voi sivuuttaa sosiaalisen median ja internetin merkittävää asemaa markkinoinnissa.

Laadukkaan sisällön tuottaminen kuluttajille, jota he haluavat lukea ja jakaa, sen julkaiseminen ilmaiseksi netissä on mahtava tapa viestiä ihmisille yrityksen tuotteista ja palveluista.

Toimeksiantajayritys Laakkonen voi halutessaan käyttää tätä opinnäytetyötä pohjana sosiaalisen median markkinointisuunnitelman toteuttamisessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste