Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Evaluation of Students' Brand Perception of the International Business Degree Program – Case of Häme University of Applied Sciences

De Costa, Merennage Supun Nirmal (2023)

 
Avaa tiedosto
De_Costa_Merennage_Supun_Nirmal.pdf (1.015Mt)
Lataukset: 


De Costa, Merennage Supun Nirmal
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060521589
Tiivistelmä
Brand perception is an important concept in marketing that deals with the emotions of consumers and helps brands to stand out among their competitors. With the gaining popularity of social media among consumers, brands are turning towards social media marketing to improve their brand perception. This study was carried out specifically with the focus of finding social media marketing strategies to improve the brand perception of the International Business Degree program at Häme University of Applied Sciences (HAMK).
Data was collected using a questionnaire choosing 100 students of the HAMK International Business (HAMK IB) degree program as the sample. By analyzing the responses to the questionnaire, comparing the social media activities of HAMK IB social media channels to the social media channels of three competitive degree programs, along with an interview with the Head of the Degree Program International Business, organic social media marketing strategies were suggested to HAMK IB in order to improve its brand perception.
Keywords HAMK International Business (HAMK IB), Brand Perception, Social Media Marketing, Higher Education
Pages 53 pages and appendices 04 pages
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste