Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkokaupan digimarkkinointi

Tommila, Fanny (2023)

 
Avaa tiedosto
tommila_fanny.pdf (503.3Kt)
Lataukset: 


Tommila, Fanny
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060622146
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käsiteltiin verkkokaupan digimarkkinointia yleisellä tasolla. Opinnäytetyössä käsiteltiin verkkokaupan hyötyjä ja haittoja, alustan valintaa, ulkoasua ja käytettävyyttä, datan analysointia, markkinointia ja digitaalista markkinointia sekä digitaalisen markkinoinnin kanavia. Opinnäytetyötä lähestyttiin markkinoinnin näkökulmasta ja aiheita käsiteltiin kaikki alat huomioon ottaen.

Opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä olemassa olevaa, ajantasaista materiaalia ja luoda näiden pohjalta informaatiota tarjoava työ, joka kokoaa verkkokaupan markkinoinnissa huomioitavat aiheet yhteen ja tarjoaa valmiudet kaikille verkkokauppiaille luoda digitaalista markkinointia oman alansa organisaatioille.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste