Verkkokaupan digimarkkinointi
Tommila, Fanny (2023)
Tommila, Fanny
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060622146
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060622146
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käsiteltiin verkkokaupan digimarkkinointia yleisellä tasolla. Opinnäytetyössä käsiteltiin verkkokaupan hyötyjä ja haittoja, alustan valintaa, ulkoasua ja käytettävyyttä, datan analysointia, markkinointia ja digitaalista markkinointia sekä digitaalisen markkinoinnin kanavia. Opinnäytetyötä lähestyttiin markkinoinnin näkökulmasta ja aiheita käsiteltiin kaikki alat huomioon ottaen.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä olemassa olevaa, ajantasaista materiaalia ja luoda näiden pohjalta informaatiota tarjoava työ, joka kokoaa verkkokaupan markkinoinnissa huomioitavat aiheet yhteen ja tarjoaa valmiudet kaikille verkkokauppiaille luoda digitaalista markkinointia oman alansa organisaatioille.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä olemassa olevaa, ajantasaista materiaalia ja luoda näiden pohjalta informaatiota tarjoava työ, joka kokoaa verkkokaupan markkinoinnissa huomioitavat aiheet yhteen ja tarjoaa valmiudet kaikille verkkokauppiaille luoda digitaalista markkinointia oman alansa organisaatioille.