Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Riversoft Oy:n markkinointiviestintäsuunnitelma

Kallisti, Jani (2023)

 
Avaa tiedosto
Kallisti_Jani.pdf (322.1Kt)
Liite 1 (17.13Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Kallisti, Jani
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060722433
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantajayrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli perehtyä valittuihin markkinointiviestinnän keinoihin ja kolmantena tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle markkinointiviestintäsuunnitelma.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään markkinointiviestinnän suunnitteluprosessia ja sen vaiheita sekä valittuja markkinointiviestinnän eri keinoja. Markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheet ovat tilanneanalyysit, tavoitteiden, kohderyhmien ja budjetin määrittely, markkinointiviestinnän keinojen valinta, organisointi ja aikataulutus sekä seuranta ja arviointi. Markkinointiviestinnän keinoista teoriaosuudessa käsitellään ne keinot, jotka ovat toimeksiantoyrityksen markkinointiviestinnän kannalta kannattavimmat ja tärkeimmät.
Teoriaosuuden pohjalta toimeksiantoyritykselle laadittiin markkinointiviestintäsuunnitelma, jossa hyödynnetään valittuja markkinointiviestinnän keinoja. Keinoiksi valittiin sosiaalisen median kanavat Facebook ja LinkedIn, henkilökohtainen myyntityö, mainonta, verkkosivut, verkkosivujen blogi, hakukonemarkkinointi ja myynninedistäminen. Markkinointiviestintäsuunnitelma on tehty käytännölliseksi ja helposti toteutettavaksi.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste