Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Muistiviikon tapahtumamarkkinointisuunnitelma: Case Etelä-Pohjanmaan muistiyhdistys ry

Möttönen, Mira (2023)

Avaa tiedosto
Mottonen_Mira.pdf (1.835Mt)
Muistiviikon tapahtumamarkkinointisuunnitelma - Etelä-Pohjanmaan muistiyhdistys ry.pdf (683.3Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Möttönen, Mira
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060722374
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on kehittämistyö, jonka tarkoituksena on luoda Etelä-Pohjanmaan muistiyhdistykselle tapahtumamarkkinointisuunnitelma Muistiviikon ohjelmasisältöjä varten. Muistiyhdistyksellä on jo ennestään heidän kaikkea toimintaansa koskeva markkinointisuunnitelma, mutta sen rinnalle haluttiin luoda toinen vain muistiyhdistyksen toiminnan vilkkaimpaan viikkoon keskittyvä suunnitelma.
Työn tiedonkeruumenetelmänä toimi toiminnallinen osuus, jossa olin itse mukana Maailman Alzheimer-päivän tapahtuman tuotannossa. Tapahtuma järjestettiin yhteistyössä Kortesjärven Ylikylän nuorisoseuran kanssa, joka täten toimii opinnäytetyön toiminnallisen osuuden toisena toimeksiantajana. Opinnäytetyössä käydään läpi tapahtuman toteutusta ja arvioidaan sen onnistumista, jonka jälkeen sekä tehtyjen huomioiden, että teoriaosuuden pohjalta syntyy lopullinen tapahtumamarkkinointisuunnitelma. Opinnäytetyön teoriaosuudessa on käsitelty markkinointia ja palvelumuotoilua, sekä pohdittu, miten niitä kannattaisi muistiyhdistyksen markkinoinnissa hyödyntää.
Työssä käydään läpi, miten opitut asiat ja tehdyt huomiot vaikuttivat markkinointisuunnitelman rakentumiseen ja sisältöön. Markkinointisuunnitelma sisältää tapahtuman lähtökohdat ja tavoitteet, kohderyhmän ja resurssien kartoituksen, tapahtuman ohjelmasisällön, vuosikellon ja service blueprintin, sekä markkinointi- ja viestintäkanavat. Lisäksi suunnitelma sisältää kehitysehdotuksia sekä lopuksi vielä ”työkalupakin”, johon on listattu erilaisia online-suunnittelupalveluita, joita muistiyhdistys voi markkinoinnin suunnittelussa hyödyntää tulevaisuudessa.
Opinnäytetyön avulla luodaan suunnitelma, joka tarjoaa muistiyhdistykselle konkreettisia työkaluja tapahtuman markkinointiin, sekä sen toteuttamiseen ja aikatauluttamiseen. Opinnäytetyöllä halutaan parantaa muistiyhdistyksen yhtä palvelua ja sen myötä kehittää organisaation toimintaa. Tämän kaiken pidemmän tähtäimen tavoitteena on muistiyhdistyksen näkyvyyden ja tunnettavuuden lisääminen, ja sen myötä maineen parantaminen ja brändin vahvistaminen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste