Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyden kartoittaminen : case Maskun Kalustetalo Oy Rovaniemi

Rautio, Antti (2023)

 
Avaa tiedosto
Rautio_Antti.pdf (457.5Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Rautio, Antti
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060923248
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkin Rovaniemen Maskun asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyden taso tammi- ja helmikuun 2023 ajalta. Mihin asiakkaat olivat tyytyväisiä myymälän toiminnassa, ja missä oli parannettavaa. Masku voi tarttua näihin kohtiin missä kehitettävää vielä on, ja parantaa palveluaan.

Myyntiala on tällä hetkellä muutosten keskellä. Uusien lakien astuttua voimaan, on jouduttu muuttamaan menettelytapoja, ja maailmantilanteen takia alalla on ollut paljon vaikeuksia toimitusten kanssa, sekä vähentyneiden asiakasmäärien kanssa. Oli tärkeää saada selville mitä asiakkaat arvostivat, ja millaisena he kokivat saamansa palvelun. Kilpailu markkinoilla on kovaa, joten sekä tuotteiden että palvelun täytyy olla hyvällä mallilla, jotta yrityksellä on asiakkaita. Opinnäytetyöstä käy ilmi, miten huonekalualalla täytyy toimia.

Menetelmänä tähän tutkimukseen oli käytetty palautekyselyä, sekä vapaamuotoista haastattelua asiakkaita palvellessa. Meillä oli myymälässä kaksi eri palautekyselyautomaattia, joihin asiakkaat pystyivät vapaaehtoisesti jättämään palautetta. Kysyin myös kollegoiltani minkälaista palautetta he olivatt saaneet meidän asiakkailta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste