Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median hyödyntäminen teknologian alalla

Keinänen, Lassi (2023)

 
Avaa tiedosto
Keinanen_Lassi.pdf (1.511Mt)
Lataukset: 


Keinänen, Lassi
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023061323783
Tiivistelmä
Sosiaalinen media ja siellä tapahtuva somemarkkinointi on jokaisen yrityksen arkea. Somemarkkinointi tarjoaa yrityksille mahdollisuuden erottua joukosta. Oli yritys minkä kokoinen tahansa, se pystyy luomaan itselleen kilpailuedun somen avulla. Somen avulla pystytään kohdentamaan markkinointi erittäin tarkasti ja varmistamaan, että potentiaaliset asiakkaat ovat tietoisia yrityksestä ja sen tuotteista ja palveluista.

Tässä opinnäytetyössä käsitellään sosiaalisen median hyödyntämistä teknologian alalla. Opinnäytetyössä tarkastellaan neljää eri some alustaa, mitkä ovat teknologian alalle parhaat ja miten näihin tuotetaan parasta sisältöä, jotta saadaan parhaat tulokset somemarkkinoinnista.

Työ on jaettu kahteen teoriaosuuteen, joista ensimmäisessä käsitellään somemarkkinoinnin nykytilannetta ja mihin suuntaan se on menossa. Toisessa teoriaosuudessa käydään läpi somemarkkinointi teknologia alan näkökulmasta ja mitkä ovat sen haasteet ja miten sinne tuotetaan tehokasta ja toimivaa sisältöä. Näiden jälkeen tulee teoriaosuuden yhteenveto. Tuotoksen avulla pystytään havainnollistamaan, mitä apua somemarkkinoinnista on yrityksille. Viimeisenä tulee pohdinta, jossa tarkastellaan somemarkkinoinnin hyötyjä.

Opinnäytetyö on toteutettu erilaisten internet lähteiden avulla, mitkä ovat ajankohtaisia ja liittyvät tähän aiheeseen. Lähteiden valintakriteerinä on käytetty erityisesti ajankohtaisuutta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste