Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median suunnitelma Mesta Oy:lle

Saarikoski, Milja (2023)

 
Avaa tiedosto
Saarikoski_Milja.pdf (1.676Mt)
Lataukset: 


Saarikoski, Milja
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023082224871
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoite on luoda Mesta Oy:lle sosiaalisen median suunnitelma. Työn toteuttaminen on ajankohtaista ja tarpeellista toimeksiantajayritykselle. Opinnäytetyön tarkoituksena on auttaa toimeksiantajayritystä hyödyntämään sosiaalista mediaa markkinoinnin saralla.

Opinnäytetyö koostuu teoria- sekä toiminnallisesta osuudesta. Teoriaosuus on jaettu kolmeen pääluvun osioon. Ensimmäisessä pääluvussa käsitellään digitaalista markkinointia yleisellä tasolla. Toisessa pääluvussa tarkastellaan sosiaalista mediaa eri näkökulmista, kuten sen hyötyjä ja haasteita yrityksille, sosiaalisessa mediassa markkinointia sekä valittuja kanavia (Facebook ja Instagram). Kolmannessa pääluvussa kerrotaan sosiaalisen median suunnitelmasta ja sen luomiseen käytettävästä SOSTAC-mallista. SOSTAC-mallin eri osa-alueet käydään läpi, jotta saadaan rakennettua perusta sosiaalisen median suunnitelman tekemiselle.

Teoria osuuden pohjalta toteutettiin käytännön osuus, jossa luotiin Mesta Oy:lle räätälöity sosiaalisen median suunnitelma hyödyntäen SOSTAC-mallia. Opinnäytetyön tuotoksena syntyi käytännöllinen ja toimiva sosiaalisen median suunnitelma, joka vastaa Mesta Oy:n tarpeisiin. Suunnitelma tarjoaa selkeät suuntaviivat sosiaalisessa mediassa toimimiseen toimeksiantajayritykselle. Tavoitteena on parantaa sosiaalisessa mediassa markkinointia ja integroida se yrityksen päivittäiseen toimintaan.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste