Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Hotellin aamiaisen asiakastyytyväisyys tutkimus

Önder, Ibrahim (2023)

 
Avaa tiedosto
Önder_Ibrahim.pdf (1.105Mt)
Lataukset: 


Önder, Ibrahim
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023090725414
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Scandic Eden Nokian asiak-kaiden tyytyväisyyttä hotellin aamiaiseen. Tyytyväisyyttä tutkittiin asiakastyy-tyväisyyskyselyn avulla. Kysely toteutettiin maaliskuussa 2023. Scandic-ketjussa oli uudistettu aamiaista, joten oli ajankohtaista selvittää, oliko uu-distunut aamiainen mieleinen asiakkaille.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään aamiaista ja erilaisia hotelliaa-miaisia. Lisäksi teoriaosuudessa käsitellään palvelua, asiakaspalvelua ja asiakastyytyväisyyttä.

Tutkimuksen empiirinen osa esittelee tutkimuksen kulun. Tutkimuksen tulok-set kuvataan kvantitatiivisin ja kvalitatiiviin menetelmin. Tuloksista nostetaan kehitysehdotuksia Scandic Eden Nokian aamiaisasiakkaiden asiakastyyty-väisyyden parantamiseksi.

Tuloksista nähtiin, että asiakkaat olivat yleisesti ottaen tyytyväisiä aamiaisen tuotevalikoimaan ja henkilökunnan palveluun. Negatiivista palautetta annet-tiin aamiaistilan kalusteista sekä tilan ahtaudesta. Tuloksista voitiin myös to-deta, että jatkossa aamiaistilassa tulee panostaa kasvipohjaisten-, erikois- ja paikallistuotteiden parempaan esille tuomiseen ja niiden olemassaolon asi-akkaille näkyväksi tuomiseen.


Asiasanat: asiakastyytyväisyys, asiakastyytyväisyyskysely, asiakaspalvelu, palvelun laatu, hotelliaamiainen
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste