Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma Personal Trainer Jenspalle

Jousmäki, Aliisa (2023)

 
Avaa tiedosto
Jousmaki­_Aliisa.pdf (1.445Mt)
Lataukset: 


Jousmäki, Aliisa
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023110928930
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää Personal Trainer Jenspan markkinointiviestintää sekä laatia suunnitelma, joka toimii tukena saavuttamaan uusia asiakkaita. Ensimmäinen tavoite oli tutustua valittuihin markkinointiviestinnän keinoihin ja tunnistaa niistä yrityksen toiminnan kannalta tehokkaimmat ja hyödyllisimmät. Toisena tavoitteena oli perehtyä suunnitteluprosessiin sekä sen eri vaiheisiin. Kolmas tavoite oli tunnistaa yrityksen nykytilan ja analysoida nykyistä markkinointiviestintää, jota hyödynnetään uuden markkinointiviestinnän tukena.
Teoriaosuudessa perehdytään valittuihin markkinointiviestinnän keinoihin. Keinoiksi valittiin yritykselle kaikista kattavimmat ja hyödyllisimmät keinot. Keinot painottuvat erityisesti digitaalisiin kanaviin. Keinojen jälkeen syvennytään markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin, joka koostuu tilanneanalyysistä, tavoitteiden, kohderyhmän ja budjetin määrittelystä, keinojen valinnasta, organisoinnista, aikataulutuksesta sekä seurannasta ja arvioinnista.
Teoriaosuuden pohjalta laadittiin markkinointiviestintäsuunnitelma toimeksiantoyritykselle. Suunnitelmaa tehtäessä huomiotiin hyödyllisimmät markkinointiviestinnän keinot. Keinoiksi valittiin sosiaalinen media, verkkosivut, henkilökohtainen myyntityö, suhdetoiminta ja myynninedistäminen. Lisäksi yrityksen markkinointiviestinnän organisoinnin ja aikataulutuksen tueksi laadittiin vuosikello. Vuosikello on salainen liite.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste