Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Kehitysideoita Stick-On Oy:n sosiaalisen median markkinointiin

Virkkula, Janne (2023)

 
Avaa tiedosto
Virkkula_Janne.pdf (499.0Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Virkkula, Janne
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023112130418
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli saada Stick-On Oy:lle kehitysideoita heidän sosiaalisen median markkinointiinsa. Tutustuin heidän tämänhetkiseen tilanteeseensa sosiaalisen median markkinoinnin suhteen ja lähdin kokoamaan teoriatietoa, josta sai jo hyvin uusia ideoita toimintaan. Tärkein tutkimuskysymykseni oli: Kuinka Stick-On Oy voisi kehittää sosiaalisen median markkinointiaan?

Teoriaosion pääaiheita olivat sosiaalinen media, sosiaalisen median markkinointi sekä muutama sosiaalisen median kanava ja niiden toimintamahdollisuudet. Jo teoriaosiota tehdessä vastaan tuli useita asioita, joiden avulla Stick-On Oy voisi parantaa omaa sosiaalisen median markkinointiaan.

Käytin tutkimuksessa laadullista tutkimusmenetelmää ja hankin aineiston verkkokyselyn avulla. Kyselyssä pyrin saamaan ennen kaikkea uutta tietoa siitä, mikä saisi seuraamaan Stick-On Oy:n sosiaalista mediaa, mutta myös hieman tietoa, joka tukee kirjoittamaani teoriaosuutta. Teoriaosuudessa toin esille myös hieman Stick-Onin tämän hetken tilannetta somemarkkinointiin liittyen ja avasin, miten paljon heillä on kehitysmahdollisuuksia. Myös tutkimustuloksista voi tehdä johtopäätöksen, että potentiaalia on olemassa laajalti.

Verkkokysely yhdessä teoriaosion kanssa antoi useita hyviä kehitysideoita, joita Stick-On Oy:lla on mahdollista toteuttaa suoraan käytännössä omatoimisesti. Kehitysideoilla on mahdollista parantaa sosiaalisen median markkinointia, saada oikeanlaista näkyvyyttä sekä uusia asiakkaita ja sitä kautta kasvattaa omaa liiketoimintaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste