Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma osakeyhtiölle Pikafi

Ebralidze, Anna (2023)

 
Avaa tiedosto
Ebralidze.Anna.pdf (2.387Mt)
Lataukset: 


Ebralidze, Anna
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023112731752
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päätavoitteena on kehittää pienelle osakeyhtiö Pikafi Oy:lle käytännöllinen markkinointisuunnitelma, joka perustuu markkinoinnin teoreettisiin periaatteisiin. Markkinointisuunnitelma on räätälöity yrityksen tulevaisuuden tarpeisiin ja toimii markkinoinnin ohjenuorana, sisältäen selkeät tavoitteet, perusteelliset lähtökohta-analyysit ja strategiat tavoitteiden saavuttamiseksi.

Toimeksiantajayritys on vuonna 2023 perustettu osakeyhtiö, jonka omistavat Anna Ebralidze ja Sabina Mammadova. Yritys on aloittanut toimintansa logistiikka-alalla kuriirikuljetusyrityksenä pikakuljetuksien parissa. Yritys keskittää toimintansa toistaiseksi pääkaupunkiseudulle, mutta pyrkii laajentamaan toimintansa koko Suomeen.

Tässä työssä yhdistyvät sekä teoreettinen että toiminnallinen viitekehys. Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys rakentuu klassisen markkinointiteorian varaan ja ottaa huomioon kasvavan yrityksen tarpeet. Tämän teoreettisen pohdinnan jälkeen seuraa käytäntöön sovellettu toiminnallinen osuus, joka perustuu aiemmin esitettyyn teoriaan.

Toiminnallisessa vaiheessa on otettu huomioon yrityksen omistajien näkemykset ja pyritty räätälöimään suunnitelma heidän tarpeidensa mukaisesti. Empiirinen osuus perustuu enimmäkseen laadulliseen tutkimukseen, mutta sisältää myös kvantitatiivisen asiakaskyselyn, joka toteutettiin Instagramin kautta. Työhön on lisätty liitteitä, jotka auttavat yritystä budjetoinnissa. Lopullinen markkinointisuunnitelma on räätälöity yritykselle ja se tarjoaa heille inspiraatiota tulevaisuuden päätöksiin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste