Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Suunnittelun ja strategian merkitys digitaalisen markkinoinnin kehityksessä

Kaijanen, Riikka (2023)

 
Avaa tiedosto
Kaijanen_Riikka.pdf (475.1Kt)
Lataukset: 


Kaijanen, Riikka
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023112832238
Tiivistelmä
Toimeksiantaja Generaxion Oy on digitaalisen asiakashankinnan asiantunti-jayritys, joka tarjoaa laaja-alaisesti digitaalisessa toimintaympäristössä asiak-kailleen kokonaisvaltaisen palvelukokemuksen digitaalisesta suunnittelusta ja strategiasta ensiluokkaisiin alustoihin sekä kilpailukykyiset markkinointiväli-neet kasvun moninkertaistamiseen asiakkaan tarpeet ja tavoitteet huomioon ottaen.

Tämän kvalitatiivisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda esille suunnittelun ja strategian merkitys selkeämmin digitaalisen markkinoinnin kehittämisessä ja antaa työkaluja sekä opastusta asiakasrajapinnassa toimivan myynnin ja toteu-tuksen tueksi tutkimukseen perustuvan asiakaskokemusten perusteella. Tie-donkeruu tehtiin haastattelemalla Generaxion Oy:n asiakkaita, joille oli jossain vaiheessa tehty Digital Demand -kehityssuunnitelma.

Tutkimukseen perustuen tehdään tulevaisuudessa PowerPoint esitys, minkä avulla myynnin on helpompi perustella kehityssuunnitelman tärkeyttä asiak-kaiden kanssa käytävien keskustelujen tueksi osana asiakkaiden markkinoin-tistrategiaa digitaalisella alustalla.

Valmis esitys otetaan käyttöön mahdollisimman pian ja tätä esitystä tullaan jat-kossa käyttämään asiakaskeskusteluiden yhteydessä helpottamaan myynnin ja toteutuksen työtä asiakasrajapinnassa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste