Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Promootiotilaisuuksien vaikuttavuus brändiin ja yritykseen

Soosaar, Adeele (2023)

 
Avaa tiedosto
Soosaar_Adeele.pdf (1.339Mt)
Lataukset: 


Soosaar, Adeele
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120133366
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selkeyttää ja realisoida promootiotilaisuuksiin osallistumisen vaikuttavuus yritykseen ja sen brändiin. Työn tavoite oli osoittaa, että kaikenlaiset yritykset, eri toimialoilta, voivat osallistua promootiotilaisuuksiin, saavuttamalla tilaisuuksien tarjoamat hyödyt. Työ osoitti miten tilaisuuksiin osallistuminen vaikuttaa yrityksestä tietoisuuden leviämiseen, brändikuvaan ja sen muodostumiseen sekä minkälaisia mahdollisuuksia tilaisuudet tarjoavat.

Opinnäytetyön tutkimusaineisto muodostui teemahaastattelusta ja aiheeseen liittyvistä verkko- ja kirja-aineistoista. Teoriaosiossa perehdyttiin aiheen yksityiskohtiin, jotka muodostavat promootiotilaisuusosallistumisen kokonaisuuden. Teemahaastatteluilla tuotiin työhön realistinen näkökulma yritysten osallistumiskokonaisuudesta. Teemahaastattelut vahvistivat teoriaosion esittämän, tilaisuuksiin osallistuessa on otettava huomioon yksityiskohdat kuten mielikuvat ja projektityöskentely, saadakseen osallistumisesta irti kaikki mahdollinen hyöty. Työ osoitti, että promootiotilaisuusosallistuminen on kannattavaa ja osallistumaan sekä hyötymään pystyy jokainen yritys. Promootiotilaisuusosallistuminen on osallistuvan yrityksen muokattavissa palvelemaan heidän tavoitteitaan ja tarkoitusta olla tilaisuudessa mukana. Työn keskeisin tulos on, että tehokas tilaisuuksiin osallistuminen vaatii suunnittelua ja resursseja, mutta ei kuitenkaan erikoisosaamista. Kehittämisehdotus, joka kaikkien osallistuvien yritysten kannattaa huomioida on jälkityön merkitys. Panostamalla tilaisuuden jälkeisiin tekoihin, voidaan maksimoida tilaisuuksissa luotu hyöty.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste