Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Vastuumyyjän vaihtumisen vaikutus asiakaskokemukseen kompleksisessa yritysmyynnissä

Rinne, Jari (2023)

 
Avaa tiedosto
Rinne_Jari.pdf (601.3Kt)
Lataukset: 


Rinne, Jari
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120434099
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia vaikutusta, joka syntyy B2B- myynnissä kun asiakasrajapinnan vastuuhenkilö vaihtuu. Mitä uuden myyjän tulisi ottaa huomioon ehkä jo vuosia kestäneen asiakkuuden haltuunotossa.

Lähdin ratkaisemaan aihetta oman työkokemuksen kerryttämällä pohjatiedolla ja puolistrukturoidulla haastattelu tutkimuksella. Tavoitteena saada laajempi näkemys siitä, miten yritysten ostajat kokevat myyjän vaihdon ja millaisia asioita he pitävät tärkeänä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste