Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

The impact of storytelling on brand image and consumer behaviour

Baakli, Ahmed (2023)

 
Avaa tiedosto
Baakli_Ahmed.pdf (557.8Kt)
Lataukset: 


Baakli, Ahmed
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120735005
Tiivistelmä
This thesis delved into the profound impact of brand storytelling on customer behaviour, brand image, and loyalty. Marketers gained valuable perspectives by leveraging academic concepts such as narrative transportation and schema theory, along with insights from real-world case studies. Executed through a Google survey, the study emphasized the enduring importance of narrative in connecting companies with people. Serving as a precursor to evolving stories in the dynamic business and marketing landscape, this research highlighted the limitless possibilities of storytelling in the modern world.

The empirical foundation, a Google survey, underscored the persistent significance of narrative in the ongoing dialogue between companies and their audience. Beyond capturing a moment, this study is a pivotal chapter in the historical narrative of storytelling's transformative role in the evolving landscape of business and marketing.

Reflecting on the impact of brand storytelling, this thesis chronicled the influential relationships between narrative strategies and consumer responses while offering a forward-looking perspective. Executed with precision through a Google survey, the study served as a harbinger of stories yet to be written in the dynamic landscape of business and marketing.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste