Henkilöbrändin hyödyntäminen finanssialalla
Hämäläinen, Sanna (2023)
Hämäläinen, Sanna
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121236275
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121236275
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändin hyödyntäminen finanssialalla. Opinnäytetyön tarkoituksena on antaa suuntaviivoja sille, kuinka finanssialan
asiantuntijat voivat lähteä rakentamaan toimivaa henkilöbrändiä
sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, missä sosiaalisen
median kanavissa finanssialan asiantuntijoiden tulisi olla esillä ja millaista
sisältöä niissä julkaista. Tutkimus myös perehtyy siihen, mitä hyötyjä henkilöbrändäyksestä on kyseisen alan asiantuntijoille henkilökohtaisen myyntityön
näkökulmasta. The subject of the thesis is the development of a personal brand in the financial
sector. The purpose of the thesis is to provide guidelines for how specialists in the financial sector can start building a functioning personal brand in social media. The objective of the research is to find out in which social media channels the finance specialists should appear and what kind of content they should publish. The research also investigates the benefits of personal branding in the sales work of the finance specialists.
asiantuntijat voivat lähteä rakentamaan toimivaa henkilöbrändiä
sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, missä sosiaalisen
median kanavissa finanssialan asiantuntijoiden tulisi olla esillä ja millaista
sisältöä niissä julkaista. Tutkimus myös perehtyy siihen, mitä hyötyjä henkilöbrändäyksestä on kyseisen alan asiantuntijoille henkilökohtaisen myyntityön
näkökulmasta.
sector. The purpose of the thesis is to provide guidelines for how specialists in the financial sector can start building a functioning personal brand in social media. The objective of the research is to find out in which social media channels the finance specialists should appear and what kind of content they should publish. The research also investigates the benefits of personal branding in the sales work of the finance specialists.